أيتن عامر.. حالة من النشاط الفني والنجاح

تحتفل الفنانة أيتن عامر اليوم بعيد ميلادها الـ39، وهي تحتل حالة من النشاط الفني في الفترة الحالية، حيث تصور فيلم "عنب" من إخراج أحمد نور، ويشارك في بطولته إسلام إبراهيم، محمود الليثى، نور قدرى، تونى ماهر، كما تنتظر عرض فيلم "الجنينة" مع بيومى فؤاد، حجاج عبد العظيم، محمد ثروث، أحمد فتحي، تأليف أحمد أنور وجمايكا، إخراج معتز حسام.

وظهرت أيتن عامر مؤخرًا ضيفة شرف فى فيلم "بلوموندو" الذي يعرض حاليا في السينما للنجم حسن الرداد.

وعلى جانب آخر، تشارك أيتن عامر متابعيها عبر حسابها على انستجرام صور من حياتها اليومية وكواليس تصوير أفلامها الجديدة، بجانب دعمها الدائم للقضية الفلسطينية.

وتعليقًا على الانتقادات التي وجهت لها بعد الترويج لأعمالها، قالت أيتن: "بلاش نزايد على بعض من فضلكوا أنا بقالى شهر و نص مبنزلش حاجة على الاكونت غير لدعم القضية وعندى فيلم فى السينما نزلت له بوست لقيت هجوم مش طبيعى من فضلكوا افهموا أن ده شغلنا زى ما كلكوا بتمارسوا شغلكم عادى بلاش نزايد على بعض".

وأضافت: "أنا بحب شغلي وبحب أشارك جمهوري كل حاجة بعملها، وأنا بحترم كل الناس اللي بتهاجمني لكن برضو بحترم نفسي وبحترم شغلي، وحقيقي بجد الناس اللي بتهاجمني دي مش عارفة تعبي اللي بعمله، ومش عارفة إزاي بقدر أعمل كل ده".

وتابعت: "أنا بحب شغلي وبحب جمهوري وحقيقي بجد مش عارفة أعمل إيه أكتر عشان أثبت لهم إني مش عايزة أستغل أي حاجة، بس برضو هفضل أعمل اللي أنا بحبه عشان ده هوايتي وشغفي".

يمين الصفحة
شمال الصفحة